Samstag, 23. August 2014

DAUGHTER: AUDI FASHION AWARD 2014

My collection MONSTERS, INC got nominated for the AUDI FASHION AWARD in the category "Beyond Today". There are 6 finalists every category. The 4 categories are sponsered by sponsors René Lezard (Sophisticated Elegance),  Chiemsee (Active Lifestyle), Closed (Modern Icons) und ODEEH (Beyond Today). The Award takes place in Hamburg, October 9th 2014. Fingers crossed! I really want a leased Audi for one month. More Info

Meine Kollektion MONSTERS, INC hat mir einen Platz unter den Finalisten für den Audi Fashion Award eingebracht!  Tag für Tag werden die jeweils 6 Finalisten in 4 Kategorien der Schirmherren René Lezard (Sophisticated Elegance),  Chiemsee (Active Lifestyle), Closed (Modern Icons) und ODEEH (Beyond Today) vorgestellt. Am 9. Oktober 2014 findet die Fashion Show und Preisverleihung statt. Drückt mir die Daumen! Ich will so gerne einen Audi für einen Monat wenn ich wieder komme ;) Mehr HIER.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen